شاهپر

پر پرواز

شاهپر

پر پرواز

پیام های کوتاه

اسراییل باید از صحنه روزگار محو شود

میلاد پسندیده | پنجشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۱۴ ب.ظ

"اسراییل باید از صحنه روزگار محو شود"


این همان جمله ایست که افراد بسیاری از جریان اصلاحات نسبت به آن بارها نقد جدی و یا مخالفت صریح خود را اعلام کرده اند.


اسراییل باید از صحنه روزگار محو شود


اوج این مخالفتها با این کلام نورانی امام امت زمانی بود که رییس جمهور دولت نهم در نیویورک و در سازمان ملل این جمله را از پشت تریبون اعلام کرد، و همین موضوع بهانه ای شد برای دگراندیشان و رفورمیستها تا بیرحمانه بر یکی از آرمانی ترین جملات امام راحل بتازند.


با روی کار آمدن دولت یازدهم و درپیش گرفتن موضع انفعالی نسبت بهموضوعات جهان و منطقه بخصوص در تقابل با رژیم صهیونیستی، و عقب نشینی رسمی وزیر امور خارجه از انکار هلوکاست، مجددا مذاکرات هسته ای را بهانه ای کردند برای نفی یا لااقل مسکوت گذاشتن و خاموش کردن این شعار کلیدی یعنی " نابودی اسراییل".


موضوع به همین جا ختم نشد و دولتمردان و سیاستمداران همفکر و پدران معنوی اصلاحات پا را فراتر گذاشته و سعی در حذف شعار "مرگ بر آمریکا" نیز داشتند.


پس از توافق هسته ای نیز جریان اصلاحات که وضعیت آن در صحنه سیاسی جمهوری اسلامی بر کسی پوشیده نیست، که همواره از توافق هسته ای به عنوان اهرم و دستمایه ای برای پیشبرد هدفهای خود استفاده کرده، با در پیش گرفتن روند قبلی خود در این موضوع نیز با تهدید مردم به بازگشت تحریم ها در قبال بد صحبت کردن با غرب ، همواره در تلاش برای بازگشایی راه ورود غرب به کشور است.


در همین حال و هوا بود که در تاریخ ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ حضرت امام خامنه ای در خلال صحبتهای خود جمله ای را فرمودند که خنثی کننده تمام این توطئه ها بود:

" ان شاالله تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت"


اسراییل باید از صحنه روزگار محو شود


از این کلام ایشان می توان دریافت که اهمیت آرمان نابودی اسراییل در دکترین جمهوری اسلامی در هیچ شرایطی کمرنگ نخواهد شد چه برسد به اینکه از بین برود.


هنوز فرصت باقیست تا ساده لوحانی که مواضع خلاف نظرات صریح ولایت فقیه بیان می کنند، به خط انقلاب برگردند.

اما باید این نکته را بدانند که خداوند به هیچکس وعده فرصت همیشگی را نداده است.


والسلام علی من اتبع الهدی

  • میلاد پسندیده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی